Löfbacka: Syksy on oppimisen aikaa

Kesä al­kaa jäl­leen kään­tyä syys­puo­lel­le ja lo­mat al­ka­vat ol­la muis­to vain. Vii­le­än al­ku­ke­sän jäl­keen saim­me viet­tää pit­kää hel­teis­tä kaut­ta. Ui­ma­pai­koil­la ja -ran­noil­la riit­ti vä­keä tänä ke­sä­nä. Eri­tyi­sen iloi­se­na voin täs­sä vai­hees­sa ke­sää to­de­ta, et­tä kaik­ki kau­pun­gin ui­ma­ran­nat pal­ve­li­vat ui­ma­rei­ta koko ke­sän, myös Kaas­mar­kun hie­no ui­ma­ran­ta. Toi­vot­ta­vas­ti Kaas­mar­kus­sa il­men­neet ai­em­mat on­gel­mat ve­den laa­dun kans­sa on nyt se­lä­tet­ty lo­pul­li­ses­ti. Ke­sän ai­ka­na teh­tiin myös ak­tii­vis­ta kau­pun­ki­mark­ki­noin­tia. Ul­vi­la oli en­sim­mäis­tä ker­taa mu­ka­na muun mu­as­sa Suo­mi­a­ree­nan kan­sa­lais­to­ril­la. Pis­teel­läm­me käy­tiin hui­ma mää­rä kes­kus­te­lui­ta niin Lei­ne­pe­rin ruu­kis­ta käyn­ti­koh­tee­na kuin UI­vi­las­ta asuin­paik­ka­na­kin. Kan­sa­lais­to­rin ha­lu­tuim­mak­si mark­ki­noin­ti­ma­te­ri­aa­lik­si tai­si nous­ta Ul­vi­la-hat­tu, joi­ta on ky­sel­ty vie­lä jäl­ki­kä­teen­kin.

Haluatko lukea koko artikkelin?