Vastaus
Ymmärrämme, että Ulvilan konttorin yhdistäminen BEPOPiin syyskuussa saattaa herättää huolta osassa asiakkaita.
Pääosa Ulvilan asiakkaistamme asioi jo nyt BEPOPin konttorissa. Ulvilan konttorissa asiakkaita on torstaisin ajoittain paljonkin, mutta hyvin moni asioi konttorilla monta kertaa kuukaudessa eli asiakasjoukko koostuu pitkälti samoista asiakkaista.
Pankkina haluamme ehdottomasti edistää ja vaalia ikäihmisten turvallista pankkiasiointia. Ulvilan konttorin asiakkaita palvellaan kassa-asioissa muun muassa BEPOPin konttorilla kolmena päivänä viikossa. BEPOPin kassakonttorissa on vuoronumeropalvelu uuden pikakassatoiminnon lisäksi. Vuoronumerolla asioidessa omia asioita voi hoitaa yksityisemmin ja rauhallisemmin kuin kassajonossa.
Opastamme asiakkaita löytämään sopivat toimintatavat pankkiasioiden hoitamiseen, myös iäkkäämpien asiakkaiden tilanteet huomioiden.
Ulvilan Hansasta löytyy automaatti käteisen rahan nostoon ja tallettamiseen. Laskut voi toimittaa maksukuoressa Postin kirjelaatikkoon, jolloin laskujen maksaminen maksupalvelun avulla onnistuu Ulvilassa, eikä vaadi käyntiä Porissa. Niiltä asiakkailta, jotka ovat halukkaita ottamaan sähköiset palvelut käyttöön, hoituu laskujen maksaminen vielä helpommin suoramaksuna, e-laskuna tai OP-mobiilissa. Senioreille ja heidän läheisilleen on myös tarjolla oma puhelinpalvelunumero, jossa osataan auttaa senioreiden erityistarpeissa.
Matti Kiuru
Toimitusjohtaja
Länsi-Suomen Osuuspankki