Ulvilan kaupungin teltalla kansalaistorilla riitti jonoa, kun väki kävi pyörittämässä onnenpyörää. Sivistys- ja hyvinvointijohtaja Kimmo Vepsä johdatteli pyöritystä. Kuva: Jukka Vilponiemi

Ulvilan kaupungin teltalla kansalaistorilla riitti jonoa, kun väki kävi pyörittämässä onnenpyörää. Sivistys- ja hyvinvointijohtaja Kimmo Vepsä johdatteli pyöritystä. Kuva: Jukka Vilponiemi

Ulvila kiinnosti kansalaistorilla

Tiis­tai­na Po­ris­sa käyn­nis­tyi nel­jä­päi­väi­nen kes­kus­te­lu­ta­pah­tu­ma Suo­mi­A­ree­na, jos­sa myös Ul­vi­lan kau­pun­ki on nä­ky­väs­ti mu­ka­na. Ta­pah­tu­man kan­sa­lais­to­ril­la Ul­vi­lal­la on oma telt­ta, joka kiin­nos­ti avaus­päi­vä­nä ylei­söä jo­nok­si as­ti.

Haluatko lukea koko artikkelin?