Erityisopettajana Oskari Siitari hyödyntää työssään monia erilaisia toiminnallisia menetelmiä.

Erityisopettajana Oskari Siitari hyödyntää työssään monia erilaisia toiminnallisia menetelmiä.

Katri Mäenpää

Vaikeudet eivät määritä tulevaa menestystä – parikymppisenäkin voi keksiä sen, miksi haluaa ”isona”

Vai­keuk­sien kaut­ta voit­toon. Frii­ta­lan kou­lun laa­ja-alai­nen eri­tyi­so­pet­ta­ja Os­ka­ri Sii­ta­ri on lois­ta­va esi­merk­ki nuo­ril­le, joi­den kou­lu­me­nes­tys tak­ku­aa, ei­kä elä­män suun­ta ole tie­dos­sa. Hän on ni­mit­täin it­se tais­tel­lut ri­maa hi­po­en pe­rus­kou­lun läpi, jät­tä­nyt lu­ki­on en­sim­mäi­sen vuo­den jäl­keen ja suo­rit­ta­nut sit­ten lii­ke­ta­lou­den pe­rus­tut­kin­non vih­doin nel­jän vuo­den opis­ke­lun jäl­keen.

Haluatko lukea koko artikkelin?