Ym­mär­räm­me, et­tä Ul­vi­lan kont­to­rin yh­dis­tä­mi­nen BE­PO­Piin syys­kuus­sa saat­taa he­rät­tää huol­ta osas­sa asi­ak­kai­ta.

Pää­o­sa Ul­vi­lan asi­ak­kais­tam­me asi­oi jo nyt BE­PO­Pin kont­to­ris­sa. Ul­vi­lan kont­to­ris­sa asi­ak­kai­ta on tors­tai­sin ajoit­tain pal­jon­kin, mut­ta hy­vin moni asi­oi kont­to­ril­la mon­ta ker­taa kuu­kau­des­sa eli asi­a­kas­jouk­ko koos­tuu pit­käl­ti sa­mois­ta asi­ak­kais­ta.

Pank­ki­na ha­lu­am­me eh­dot­to­mas­ti edis­tää ja vaa­lia ikäih­mis­ten tur­val­lis­ta pank­ki­a­si­oin­tia. Ul­vi­lan kont­to­rin asi­ak­kai­ta pal­vel­laan kas­sa-asi­ois­sa muun mu­as­sa BE­PO­Pin kont­to­ril­la kol­me­na päi­vä­nä vii­kos­sa. BE­PO­Pin kas­sa­kont­to­ris­sa on vuo­ro­nu­me­ro­pal­ve­lu uu­den pi­ka­kas­sa­toi­min­non li­säk­si. Vuo­ro­nu­me­rol­la asi­oi­des­sa omia asi­oi­ta voi hoi­taa yk­si­tyi­sem­min ja rau­hal­li­sem­min kuin kas­sa­jo­nos­sa.

Opas­tam­me asi­ak­kai­ta löy­tä­mään so­pi­vat toi­min­ta­ta­vat pank­ki­a­si­oi­den hoi­ta­mi­seen, myös iäk­kääm­pien asi­ak­kai­den ti­lan­teet huo­mi­oi­den.

Ul­vi­lan Han­sas­ta löy­tyy au­to­maat­ti kä­tei­sen ra­han nos­toon ja tal­let­ta­mi­seen. Las­kut voi toi­mit­taa mak­su­kuo­res­sa Pos­tin kir­je­laa­tik­koon, jol­loin las­ku­jen mak­sa­mi­nen mak­su­pal­ve­lun avul­la on­nis­tuu Ul­vi­las­sa, ei­kä vaa­di käyn­tiä Po­ris­sa. Niil­tä asi­ak­kail­ta, jot­ka ovat ha­luk­kai­ta ot­ta­maan säh­köi­set pal­ve­lut käyt­töön, hoi­tuu las­ku­jen mak­sa­mi­nen vie­lä hel­pom­min suo­ra­mak­su­na, e-las­ku­na tai OP-mo­bii­lis­sa. Se­ni­o­reil­le ja hei­dän lä­hei­sil­leen on myös tar­jol­la oma pu­he­lin­pal­ve­lu­nu­me­ro, jos­sa osa­taan aut­taa se­ni­o­rei­den eri­tyis­tar­peis­sa.

Mat­ti Kiu­ru

Toi­mi­tus­joh­ta­ja

Län­si-Suo­men Osuus­pank­ki